doğum günün kutlu olsun
phoenix
seni tanımam ama doğum günün kutlamak için post açıldığına göre iyi birsin
Yok bende tanımıyorum.
Dikkatimi çekti açılmamış.Rütbeli bir arkadaş hemide

O yüzden erkek uşağı dedim bi yeri felan şişmesin diye açtım


Şaka tabiki bu kısım.
Başkalarının onu düşünmesi onu mutlu edecektir herkes gibi