_D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğum günün kutlu olsun phoenix

seni tanımam ama doğum günün kutlamak için post açıldığına göre iyi birsin
Yok bende tanımıyorum.
Dikkatimi çekti açılmamış.Rütbeli bir arkadaş hemide
O yüzden erkek uşağı dedim bi yeri felan şişmesin diye açtım
Şaka tabiki bu kısım.
Başkalarının onu düşünmesi onu mutlu edecektir herkes gibi