
Yalnızlığımın bölünmesiydi parmağıma taktığım bir yüzük
Önce sağ parmağımdaydı ardından sol parmağıma taktıldı
Sevgimin simgesi aşkımın simgesiydi, gülüşüyle hayat verdi bana.
Kalbimin biricik sahibi oldu, gözlerimin ışığı
Hayatımın sevinci, beni ısıtan güneş oldu
Sevgimin sebebi, mutluluğumun ilacısın sen.
Ben minik bir fidan gibi toprağa tutunmaya çalıştım da sen su verdin
Büyüyüp filizlenmeyi öğrettin bana, yeşerip büyümeyi
Sen benim hayatımın baharı, dünyamın güneşisin
Sen Aşkım, Sevdiğim, Herşeyim, EŞİM, DOSTUM, ARKADAŞIM, BİRİCİK AŞKIMSIN
3 yıl geçti de içimdeki sevgi hiç küçülmedi,
O minik fidan sağlam bir çınara dönüştü ama hala senin sevgine muhtaç
Hala sana muhtaç, hala dokunuşuna muhtaç, hala minik bir fidan gibi.
Seni Hala Seviyorum
İLK GÜNKÜ GİBİ, KÖRDÜĞÜM GİBİ.
Eşim, AYŞEGÜL'e...
Sevgili dostlarım, arkadaşlarım. Bugün canımdan çok sevdiğim eşimle 3. yılımız. Allah O'nun gibi eş, sizin gibi dostları yanımdan eksik etmesin. Bu mutlu günümü sizinle paylaşmak istedim.
Bu arada yukarıda yazdığım şu anda içimden geçenlerdi. Eşimin çok hoşuna gitti ama sizlerin hoşuna gider mi bilmem