Konu
Bugün evliliğimin 3.yılı :)
18-11-2010, 00:28:12
#8
Rebios
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nice senelere kardeşim, Allah mesut etsin. Burada paylaşman ayrı bir güzellik katmış