• 01-05-2008, 17:09:20
    #46
    Adamın çocuğu olmuştur şimdiye : )
  • 01-05-2008, 17:16:37
    #47
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın çocuğu olmuştur şimdiye : )

    :
  • 01-05-2008, 17:18:49
    #48
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın çocuğu olmuştur şimdiye : )
    Adı ne
  • 01-05-2008, 17:20:37
    #49
    Üyeliği durduruldu
    konu hortlamış tebrik etmeyenler tekrardan tebrik mesajlarını iletsinler
  • 05-05-2008, 18:17:13
    #50
    kenantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bitti maalesef
    27 sene dayandım çok çektim çok direndim bir kaç sefer az daha başarısız olacaktım her seferinde burun farkı ile kurtardım sandım ama olmadı sonunda bende yıkıldım
    Yıkılmaz dediğim sultanlığıma bir son verildi sonunda.Artık ben bekar değilimBaşlıktada dediğim gibi tüm bekar kardeşlerime elveda demek istiyorum.. Ve artık üyesi bulunduğum Evli kardeşlerime merhaba demek istiyorum
    Evleniyorum ilgili açıklama alttaki linkte verilmiştir
    kenankasikci.com
    Artık bende evli sayıldıgıma göre Evli arkadaşlarımıza bir kaç sorum var; Ayinleri nerede yapıyoruz nerelerde toplanıp hangi aktivitelerde bulunuyoruz.Birliğimize ait semboller ve özel işaretler nelerdir birbirimizi kalabalıkta nasıl ayırt ediyoruz
    evli olunca ne olcak ki?Neden bırakıyosun?
    Bu arada mutluluklar...
  • 05-05-2008, 18:18:08
    #51
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın çocuğu olmuştur şimdiye : )
  • 05-05-2008, 18:45:59
    #52
    İnşallah hayırlı olur. Mutluluklar Dilerim.
  • 05-05-2008, 18:57:06
    #53
    09-06-2007
  • 05-05-2008, 20:18:43
    #54
    zuhaha böyle bi hortlatmada ilk kez görüyorum hani
    Neyse domain uçmuş bu arada.