Konu
Hepinize Elveda
05-05-2008, 18:17:13
#50
dc_alican
kenantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık bitti maalesef
27 sene dayandım çok çektim çok direndim bir kaç sefer az daha başarısız olacaktım her seferinde burun farkı ile kurtardım sandım ama olmadı sonunda bende yıkıldım
Yıkılmaz dediğim sultanlığıma bir son verildi sonunda.Artık ben bekar değilim
Başlıktada dediğim gibi tüm bekar kardeşlerime elveda demek istiyorum.
. Ve artık üyesi bulunduğum Evli kardeşlerime merhaba demek istiyorum
Evleniyorum
ilgili açıklama alttaki linkte verilmiştir
kenankasikci.com
Artık bende evli sayıldıgıma göre Evli arkadaşlarımıza bir kaç sorum var; Ayinleri nerede yapıyoruz nerelerde toplanıp hangi aktivitelerde bulunuyoruz.Birliğimize ait semboller ve özel işaretler nelerdir birbirimizi kalabalıkta nasıl ayırt ediyoruz
evli olunca ne olcak ki?Neden bırakıyosun?
Bu arada mutluluklar...