• 21-12-2009, 00:04:15
    #1
    Kurumsal Üye
    Doğum günün kutlu olsun, mutlu yıllar.
  • 21-12-2009, 00:07:19
    #2
    nice yıllara bereket tanrısı
  • 21-12-2009, 00:08:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dogum günün kutlu olsun,sevdiklerinle mutlu yarınlara...
  • 21-12-2009, 00:08:43
    #4
    Nice yıllara Pri
  • 21-12-2009, 00:09:05
    #5
    mutlu yıllar.
  • 21-12-2009, 00:16:50
    #6
    Uygar doğum günün kutlu olsun Benden bi gün sonra doğmuşsun.
  • 21-12-2009, 00:47:18
    #7
    Çok teşekkürler arkadaşlar (: r10'da kutlanan 4. doğum günüm. Yıllarımız geçiyor burada
  • 21-12-2009, 01:18:08
    #8
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler arkadaşlar (: r10'da kutlanan 4. doğum günüm. Yıllarımız geçiyor burada
    3 yıldır burdayım 1 kez oldu kutlanmadı kıskandım.
    Nice senelere..
  • 21-12-2009, 01:20:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çok yaşa iyiki doğdun