Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler arkadaşlar (: r10'da kutlanan 4. doğum günüm. Yıllarımız geçiyor burada
3 yıldır burdayım 1 kez oldu kutlanmadı kıskandım.
Nice senelere..