Konu
Mutlu Yıllar -Priapos-
21-12-2009, 01:18:08
#8
Abdlsmt!
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler arkadaşlar (: r10'da kutlanan 4. doğum günüm. Yıllarımız geçiyor burada
3 yıldır burdayım 1 kez oldu kutlanmadı kıskandım.
Nice senelere..