Nice senelere bayGaReZ :)
16
●881
- 02-09-2009, 01:20:19Teşekkür Ederimairwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Estağfirullah, teşekkür ediyorum hocamtheAurora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür Ederim hocammc_metin_055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2009, 17:46:40
- 02-09-2009, 17:57:46Sağolasın Abim. Hep birlikte nice yıllara inşallahdokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Pasta -ramazan ayından olsa gerek- bu sene yüzünü göstermedi bana da
- 02-09-2009, 18:10:18Eyvallah kardeşimPecLotx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iftardan sonra afiyetle yeriz artık pastayı da

