PecLotx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buda benden doğum günü pastasız olmaz
Kendi ellerimle yaptım dayanamadım birazını yedim kusura bakmayın
Doğum günün kutlu olsun
Eyvallah kardeşim iftardan sonra afiyetle yeriz artık pastayı da