Baba Oluyorum!!! - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba Oluyorum!!!
46
●
1.320
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba Oluyorum!!!
1
2
3
4
5
6
26-11-2023, 16:43:46
#37
ardabasar
Allah Analı Babalı Büyütsün Hocam, Darısı Hayalini Düşleyen Tüm Dostlarımıza 🙏😊
26-11-2023, 17:02:23
#38
KAHVEDAR
Hayırlı ve sağlıklı olsun inşallah vatana millete ailesine hayırlı bağlı olsun sağ salim kucağınıza almanız dileğiyle.
26-11-2023, 17:27:23
#39
MertcanK
Tebrik ederim, Allah analı babalı büyütsün.
26-11-2023, 21:54:52
#40
Mahmutrmt
Allah analı babalı büyütsün.
26-11-2023, 23:07:43
#41
neto
Allah analı babalı büyütsün, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bizimki de yolda kısmet olursa 5 ay sonra doğacak
27-11-2023, 00:02:01
#42
mhmtcn
cok sevindim sağlıklı mutlu güzel günlere hocam saglıcakla
27-11-2023, 06:07:39
#43
yunusdm
hayırlı olsun
27-11-2023, 09:50:45
#44
LineTurk
Allah analı babalı büyütsün
27-11-2023, 09:53:27
#45
Fatih
Hayırlı olsun.
Bu forumda aktif olmaya başladığımda daha lise dönemindeydik. Şimdi böyle konular görüyorum.
Kendime bakıyorum 2 tane çocuğum olmuş. Ah be zaman.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler