Baba Oluyorum!!! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba Oluyorum!!!
46
●
1.320
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba Oluyorum!!!
1
2
3
4
5
6
26-11-2023, 12:00:55
#19
Extralarge
Hayırlısı olsun, tebrik ederim. Vatana, milletine hayırlı evlat olsun. Amin....
26-11-2023, 12:02:47
#20
Ahmet1809
Allah analı babalı büyütsün, hayırlı olsun hocam
26-11-2023, 12:11:53
#21
Orun
Hayırlı olsun değerli hocam
26-11-2023, 12:26:22
#22
melekkgk
Hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah
26-11-2023, 12:31:33
#23
qMachineCEO
Allah analı babalı ve sağlıklı büyütsün inşallah
26-11-2023, 12:43:26
#24
sio
Hayırlı olsun.
26-11-2023, 13:02:15
#25
shibacoin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı olsun
26-11-2023, 13:04:57
#26
FurkanOruc
Hayırlı olsun
26-11-2023, 13:09:07
#27
bilal
Hayırlı olsun sağlıkla gelsin
Bizimde 14gün sonra doğum olacak inşallah. 3. Geliyo 😁
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler