• 21-07-2023, 13:24:31
    #10
    İlk deneyimi benim üstümde yapmak ister misiniz hocam? Vallahi öfke sorunundan kafayı yiyeceğim

    Allah utandırmasın İnşallah, hayırlı olsun
  • 21-07-2023, 13:24:33
    #11
    Tebrik ederim başarılar
  • 21-07-2023, 13:25:01
    #12
    Qui non proficit, deficit
    Tebrik ederim hocam, AOG'ta görmüştüm paylaşımınızı forumdan olduğunuzu öğrendim daha çok mutlu oldum
  • 21-07-2023, 13:26:49
    #13
    Hayırlı olsun. İnş hayatta herşey istediğin gibi olur.
  • 21-07-2023, 13:27:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikleeerrrr🎉🥳
  • 21-07-2023, 13:28:38
    #15
    Tebrikler hocam, başarıların daim olsun.
  • 21-07-2023, 13:29:44
    #16
    Platin üye
    Rabbim yolunuzu açık etsin, İnşALLAH herşey istediğiniz gibi olur.
  • 21-07-2023, 13:29:58
    #17
    Tebrik ederim hocam
  • 21-07-2023, 13:36:25
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar hepinize güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Yıllar önce konuşmuştuk hukuk mu psikoloji mi demiştin bana. Ben sana psikoloji yaz demiştim.
    Evet konuşmuştuk ve şu an dönüm baktığımda iyi ki psikolojiyi tercih etmişim diyorum. Çok teşekkürler desteğin için.
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim meslektaş olmamıza 2 yıl var. Umarım her şey istediğin gibi olur. Başarılar diliyorum darısı klinik yüksek lisansına
    Çok teşekkürler. İnşallah sen de en güzel şekilde mezun olursun. Klinik yüksek lisansı yapmak istiyorum ama gözümü çok korkutuyor, umarım yaparım.
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk deneyimi benim üstümde yapmak ister misiniz hocam? Vallahi öfke sorunundan kafayı yiyeceğim

    Allah utandırmasın İnşallah, hayırlı olsun
    Herkes ilk danışanın ben olayım diyor, ülkenin psikolojik hali hiç iyi değil.
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim hocam, AOG'ta görmüştüm paylaşımınızı forumdan olduğunuzu öğrendim daha çok mutlu oldum
    Çok teşekkürler. İnternet küçük yer, her yerde karşılaşıyoruz.