Arkadaşlar hepinize güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Yıllar önce konuşmuştuk hukuk mu psikoloji mi demiştin bana. Ben sana psikoloji yaz demiştim.
Evet konuşmuştuk ve şu an dönüm baktığımda iyi ki psikolojiyi tercih etmişim diyorum. Çok teşekkürler desteğin için.
AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim meslektaş olmamıza 2 yıl var. Umarım her şey istediğin gibi olur. Başarılar diliyorum darısı klinik yüksek lisansına
Çok teşekkürler. İnşallah sen de en güzel şekilde mezun olursun. Klinik yüksek lisansı yapmak istiyorum ama gözümü çok korkutuyor, umarım yaparım.
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk deneyimi benim üstümde yapmak ister misiniz hocam? Vallahi öfke sorunundan kafayı yiyeceğim

Allah utandırmasın İnşallah, hayırlı olsun
Herkes ilk danışanın ben olayım diyor, ülkenin psikolojik hali hiç iyi değil.
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim hocam, AOG'ta görmüştüm paylaşımınızı forumdan olduğunuzu öğrendim daha çok mutlu oldum
Çok teşekkürler. İnternet küçük yer, her yerde karşılaşıyoruz.