Konu
Ben psikolog oldum. :)
21-07-2023, 13:25:01
#12
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Tebrik ederim hocam, AOG'ta görmüştüm paylaşımınızı forumdan olduğunuzu öğrendim daha çok mutlu oldum