• 20-12-2022, 17:48:26
    #1
    Dün (19.12.2022) kahvaltımı yapıp keyif çayımı doldurarak ofisteki masama oturup son sigaramı yaktım. Yakarken de dedim ki; sen son sigaramsın.

    Kararlılığımı test edebilmek için ilk 24 saatin geçmesini bekledim ve neredeyse bugünü de bitirdim.

    Kendi irademle bıraktım; bu yüzden sakız, çerez vb. sürekli ağzı boş bırakmayacak türden gıdalara ihtiyaç duymuyorum.

    Sigarayı bana unutturması için alternatif gıdaları bahane olarak kullanmıyorum. Aksine, bolca çay ve kahve tüketiyor ve sigara olmadan onların tadını almaya çalışıyorum. Artık sigarasız bir hayat sürmek istediğimi kendime kabullendiriyorum. Bolca kahve içiyorum. Bilerek ve isteyerek bolca kahve içiyorum ki sigara içme isteğim krize dönüşsün. Dönüşsün ki o krizi hiç önemsemediğimi kendime kabul ettirebileyim.

    Yani, tamamen psikolojik

    Darısı diğer kullananların başına.
  • 20-12-2022, 17:50:01
    #2
    hayırlı olsun.
  • 20-12-2022, 17:50:08
    #3
  • 20-12-2022, 17:50:45
    #4
    İşte böyle halledilir. İradenizle onur duydum gerçekten... SİGARA İÇEREK, KENDİ KENDİNİZE ZARAR VERMEYİN!
  • 20-12-2022, 17:51:10
    #5
    Kişisel Rütbe
    max 6 ay veriyorum geri dönersin hocam
  • 20-12-2022, 17:51:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İnşaAllah bırakırsınız tamamen bırakırsanız 1 ay sonra etiket atın tebrik etmek isterim 😊
  • 20-12-2022, 17:51:56
    #7
    Bırakalı 4 sene oldu hala canım çeker ama ağzıma bir kere sürsem biliyorum ki başlayacağım o yüzden kesinlikle bir defa olsun ağzıma sürmüyorum. Sizde öyle yapın bir tane içeyim birşey olmaz derseniz tekrardan başlarsınız
  • 20-12-2022, 17:52:44
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    max 6 ay veriyorum geri dönersin hocam
    Bu tarz yorumlar benim için ek motivasyon kaynağı oluyor

  • 20-12-2022, 17:53:54
    #9
    insan kendi iradesine hükmedebilmeli. Eğer bunu uygulayabiliyorsa işte o zmn başaramayacağı şey yoktur.