• 16-02-2009, 16:30:25
    #1
    Dün itibariyle askerliğim bitmiş bulunmakta.
    2007 'de başlayan askerlik sürüveninde, ilk 1 ayımı İzmir / Poligon Deniz er eğitim taburunda yaptım.
    Sonraki 12 ayımı Anıtkabir'de yaptım.
    En son ayımı da Kendi memleketimde askerlik şubesinde yaptım.

    Ve dün yani 15 Şubat 2009 Tarihinde askerliğimi tamamiyle tamamlamış bulunmaktayım.

    Darısı yeni gidenler ve gidecek olanlanların başına inşALLAH
  • 16-02-2009, 16:31:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun vatani görevini de tamamlamışsın artık iş güç evlilik falan
  • 16-02-2009, 16:32:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hadi ozaman gözün aydın dostum..biz hala tecil hala tecil sanırım artık gitme vakti
  • 16-02-2009, 16:34:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayrlı olsuni gözün aydın kulağın manisa darısı bize
  • 16-02-2009, 16:35:44
    #5
    Herkese Anıtkabirde askerlik yapmak nasip olmaz , Anıtkabirde ne görevi yaptın hocam ?
  • 16-02-2009, 16:36:04
    #6
    hayırlı olsun, geçmiş olsun..
  • 16-02-2009, 16:37:36
    #7
    Hayırlı Olsun
  • 16-02-2009, 16:37:54
    #8
    Herkeze çok çok teşekkür ederim Anıtkabirde okuma salonu sorumlusuydum 2 tane internete bağlı bilgisayarım ve 14 kişilik bir odam vardı sadece bilgisayara oturanların isimlerini deftere yazıyordum başka bişi yapmadım

    Seal birtek sana veremedim rep'i toprağım önceden vermişim idare et
  • 16-02-2009, 16:38:42
    #9
    Hayırlı olsun Ntie