2007 'de başlayan askerlik sürüveninde, ilk 1 ayımı İzmir / Poligon Deniz er eğitim taburunda yaptım.
Sonraki 12 ayımı Anıtkabir'de yaptım.
En son ayımı da Kendi memleketimde askerlik şubesinde yaptım.

Ve dün yani 15 Şubat 2009 Tarihinde askerliğimi tamamiyle tamamlamış bulunmaktayım.
Darısı yeni gidenler ve gidecek olanlanların başına inşALLAH