• 16-02-2009, 16:38:47
    #10
    Hayırlı olsun. Sıra bize geliyor.
  • 16-02-2009, 16:41:01
    #11
    Hocam hayırlı olsun benden çok internetteydiniz valla askerde
  • 16-02-2009, 16:41:05
    #12
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    geleneksel söz ;
    "Askerlik şimdi başlıyor yeğenim"
  • 16-02-2009, 16:41:57
    #13
    Hayırlı Olsun Alt Devrem

    Hoşgelmişsin Sefa Getirmişsin...
  • 16-02-2009, 16:42:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 16-02-2009, 16:42:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun askere gidicem dediğini daha dün gibi hatırlıyorum Scriptleri yazmaya devam edersin artık
  • 16-02-2009, 16:44:14
    #16
    Valla internet olunca bırak askerliği dağda bile olsa adam dayanamıyor giriyor
    askerler benim kalkmamı bekliyordu bilgisayara oturmak için o dereceydim yani
    Hatta dağıttım scriptlerin yarısını askerde yaptım boş durmak yok
    Euk dediğin gelenekselde olsa çok doğru bir söz artık iş ev vs. hepsi yeni kurulacak
  • 16-02-2009, 16:46:13
    #17
    Hayırlı olsun..

    Valla seni tebrik ederim askerde bile bu foruma vakit ayırabiliyordun..

    Hatta geçen kampanyada yapmıştın..
  • 16-02-2009, 16:48:05
    #18
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geleneksel söz ;
    "Askerlik şimdi başlıyor yeğenim"
    Çorum' ca olmuş bu cümle elleam