2. Kez Baba Oldum
50
●848
- 06-01-2021, 15:53:18Allahın izniyle sabaha karşı sağ sağlim oğlumu kucağıma aldım . 3 Yaşında bir de kızım var . Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim. Rabbim bu mutluluğu herkeze yaşatsın . Zor günlerden geçtiğimiz bu günler de bir nebze de olsa yüzümüzü güldürdü . Rabbim tüm evlatlarımıza güzel bir gelecek nasip etsin ülkemize hayırlı olsunlar İnşALLAH dua edelim.
- 06-01-2021, 15:54:19Amin hocam teşekkürler.SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
