Allahın izniyle sabaha karşı sağ sağlim oğlumu kucağıma aldım . 3 Yaşında bir de kızım var . Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim. Rabbim bu mutluluğu herkeze yaşatsın . Zor günlerden geçtiğimiz bu günler de bir nebze de olsa yüzümüzü güldürdü . Rabbim tüm evlatlarımıza güzel bir gelecek nasip etsin ülkemize hayırlı olsunlar İnşALLAH dua edelim.