Merhaba, kedim bugün dogum yaptı. 2 sarı 1 siyah torunum oldu😅 Normalde 4 taneydi, ben dışarıda sigara içerken biri eksilmiş, yedimi naptı anlam veremedim..
Bilgili arkadaş cevap verirse sevinirim;
- Dogum yaptıgı kabın yan tarafına mama ve su koydum.
- Tuvat kabınıda yanına koydum.
Kedi ne zaman bişeyler yemeye başlar, normalde şuana kadar 2 ögün yemişti bile..
Torun sahibi oldum!
4
●274
- 19-07-2020, 12:42:02Direk yavruları rahat bir yere koymaya gidiyor anne. Evin içinde bir yere koymuş olabilir
Ya da o heyecanla yanlış saymış olabilirsin.
- 19-07-2020, 12:44:47Göz felan değer diye koymadım üstadstaticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya da o heyecanla yanlış saymış olabilirsin.