• 19-07-2020, 12:36:41
    #1
    Merhaba, kedim bugün dogum yaptı. 2 sarı 1 siyah torunum oldu😅 Normalde 4 taneydi, ben dışarıda sigara içerken biri eksilmiş, yedimi naptı anlam veremedim..

    Bilgili arkadaş cevap verirse sevinirim;
    - Dogum yaptıgı kabın yan tarafına mama ve su koydum.
    - Tuvat kabınıda yanına koydum.
    Kedi ne zaman bişeyler yemeye başlar, normalde şuana kadar 2 ögün yemişti bile..
  • 19-07-2020, 12:41:07
    #2
    Fotosunu ekleseydiniz hocam
  • 19-07-2020, 12:42:02
    #3
    Direk yavruları rahat bir yere koymaya gidiyor anne. Evin içinde bir yere koymuş olabilir Ya da o heyecanla yanlış saymış olabilirsin.
  • 19-07-2020, 12:43:33
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    resimlerini koyar mısın hocam ?
  • 19-07-2020, 12:44:47
    #5
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimlerini koyar mısın hocam ?
    Göz felan değer diye koymadım üstad