Merhaba, kedim bugün dogum yaptı. 2 sarı 1 siyah torunum oldu😅 Normalde 4 taneydi, ben dışarıda sigara içerken biri eksilmiş, yedimi naptı anlam veremedim..
Bilgili arkadaş cevap verirse sevinirim;
- Dogum yaptıgı kabın yan tarafına mama ve su koydum.
- Tuvat kabınıda yanına koydum.
Kedi ne zaman bişeyler yemeye başlar, normalde şuana kadar 2 ögün yemişti bile..