• 10-08-2015, 00:59:55
    #1
    Başlığı öylesine attım

    An itibariyle forumdaki 3. senem.

    Aslında bu dönem benim için çok garip geçti. Tam 3 sene önce foruma üye olurken belli amaçlarım vardı. Bunları gerçekleştiremedim. Çok uç hayallerdi zaten, unuttum gittim sayılır. Ve üye olduğum vakit bir tıp öğrencisiydim (db silinmeden önceki üyeliğimin tarihini hatırlamıyorum, bu üyelik için konuşacağım), tıptan dolayı hayata küsmüştüm resmen ve bırakmayı istiyordum vsvs.

    3 senede hayatım inanılmaz derecede değişti, ben hala aynı benim ama. Şehir değişti, yapacağım meslek değişti, arkadaş çevrem değişti vsvs.

    Şuanda ise okulunun %50'sinden fazlasını bitirmiş bir bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.

    Bu da böyle bir anımdır işte.
  • 10-08-2015, 01:11:30
    #2
    tıp bırakılır mı be abi?
  • 10-08-2015, 01:19:32
    #3
    Hayirli seneler. Herseyin hayirlisi.
  • 10-08-2015, 23:16:28
    #4
    Ben daha 1,5 yaşındayım
  • 10-08-2015, 23:26:12
    #5
    Henüz 2 yaşındayım ben... Bu tarz başlık en çok 12-13 yaşına girdiğimiz zaman ilgi görecektir
    BKNZ: Konuyu Toplam 487 Üye okuyor. (450 Kayıtlı üye ve 37
    Misafir)