Başlığı öylesine attım
An itibariyle forumdaki 3. senem.
Aslında bu dönem benim için çok garip geçti. Tam 3 sene önce foruma üye olurken belli amaçlarım vardı. Bunları gerçekleştiremedim. Çok uç hayallerdi zaten, unuttum gittim sayılır. Ve üye olduğum vakit bir tıp öğrencisiydim (db silinmeden önceki üyeliğimin tarihini hatırlamıyorum, bu üyelik için konuşacağım), tıptan dolayı hayata küsmüştüm resmen ve bırakmayı istiyordum vsvs.
3 senede hayatım inanılmaz derecede değişti, ben hala aynı benim ama. Şehir değişti, yapacağım meslek değişti, arkadaş çevrem değişti vsvs.
Şuanda ise okulunun %50'sinden fazlasını bitirmiş bir bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.
Bu da böyle bir anımdır işte.