19 Mayıs - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
19 Mayıs
6
●
2.230
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
19 Mayıs
19-05-2015, 01:36:24
#1
DarthWorm
Atatürk'ü Anma,Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun...
19-05-2015, 01:39:23
#2
Ofisimo
19 Mayıs Atatürkü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız Kutu Olsun.
19-05-2015, 01:39:44
#3
TolgaKSR
https://youtu.be/NMXq-t3ow9E
19-05-2015, 01:41:00
#4
NK1864
Misafir
19 Nisan 1919'da; Anadolu'ya geçerek İstiklal Harbi'ni başlatan Kazım Karabekir Paşa ve tüm silah arkadaşlarının da, 1 ay resmi tarih geciktirmesi olmasına karşın bu güzel gününü kutlarım.
19-05-2015, 01:44:03
#5
Volter
Üyeliği durduruldu
19 Mayıs, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.
Atatürk'ü saygıyla anıyoruz.
19-05-2015, 01:53:14
#6
SelcukSonmez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne mutlu TÜRKÜM diyene. Cümlemizin kutlu olsun.
Konuyu başlatan
@
DarthWorm
; rumuzlu arkadaşa duyarlılığından ötürü teşekkür ediyorum.
19-05-2015, 10:50:38
#7
benikaydet
19 mayıs 1919 toprakları işgal edilmiş bir ülkenin isyanıdır, 19 Mayıs başkaldırının günüdür...
Atatürk'ün askerleriyiz! 19Mayıs1919
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler