19 Nisan 1919'da; Anadolu'ya geçerek İstiklal Harbi'ni başlatan Kazım Karabekir Paşa ve tüm silah arkadaşlarının da, 1 ay resmi tarih geciktirmesi olmasına karşın bu güzel gününü kutlarım.