• 01-01-2014, 05:27:47
    2014'ün bol kazançlı, sağlıklı başarılı bir yıl olması temennisiyle.
    Saygılar Sevgiler...
  • 01-01-2014, 05:32:12
    Sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice yıllara hep birlikte girmek dileğiyle R10 ailesi. Burada sizinle her gün saatlerce vakit geçirmek gerçekten çok güzel.
  • 01-01-2014, 06:38:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oooo daha yeni başlamıştık, herkes uyumuş yaa
  • 01-01-2014, 08:57:57
    40 derece ateşle girdim yeni yıla, yinede dayanamadım bir bakayım dedim foruma ne var ne yok diye, Allah hepimize bol kazançlı bir yıl nasip etsin inşallah, yeni yılınız kutlu olsun.
  • 01-01-2014, 09:01:55
    Hep gülün inşAllah.
  • 01-01-2014, 09:02:29
    Herkese helalinden hayırlı kazançlar dilerim. Herşey gönlünüzce olsun..
  • 01-01-2014, 09:18:27
    Nice yıllara
  • 01-01-2014, 09:23:24
    mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 09:33:09
    Üyeliği durduruldu
    Birlikte bol ticaretli ve sağlıklı yıllar temennisi ile dostlar, nice yeni yıllara.