• 01-01-2014, 02:53:02
    Üyeliği durduruldu
    R10 halkının yeni yılı kutlu olsun

    R10'la nice senelere
  • 01-01-2014, 02:56:55
    çekiliş tarzı değil sanırsam. şansımıza denk gelirse 14+14 : 28 kişiden birisi olabilirim. Amorti bile bulamayan bende zannetmiyorum.
  • 01-01-2014, 02:57:54
    Daha yeni gördüm geç mi kaldık ki Mutlu Yıllar R10 Ailesi
  • 01-01-2014, 03:11:23
    Üyeliği durduruldu
    Bence ersan her 14 mesajda bir kişiye hediye verecek.Misal ersanın mesaj sayısı 2 16. kişi bir gold 30. kişi bir gold 44. kişi bir gold şeklinde ilerleyecek.Bittikten sonra 14 içinde silver devam edecek bu şekilde.
  • 01-01-2014, 03:14:41
    Dijital Çözümler
    Adam çoktan uyudu bence.
  • 01-01-2014, 03:14:53
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Nice mutlu yıllaraa tüm r10 ailesine
  • 01-01-2014, 03:17:22
    vbx
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Platiiinnn
  • 01-01-2014, 03:17:24
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi bırak mesajı düğünde onca düşüncenin arasında aklım forumda ise ve forum ismi ile fotoğraf çekiniyorsam bence bi gold almam lazım
    Sana yağmurlu havada su vermemek lazım
  • 01-01-2014, 03:19:22
    bana yok mu yaaaa