• 27-06-2024, 21:30:30
    #1
    .
    Çekiliş iptal arkadaşlar. Benmi yazmasını bilmiyorum. Yoksa insanlar yazdığımı mı anlamıyor bilmiyorum.
    Ben :" En az 2 kişi etiketleyelim" demişim.
    Millet : "Katılıyorum" demiş.
    Ben : "Herkes sadece 1 adet Mesaj atsın" demişim.
    Millet : sohbet etmiş


    Merhaba arkadaşlar bugün gündüz bir çekiliş yapmak istedim fakat bazı olumsuzluklardan dolayı gerçekleştirilememiştir. Şimdi yeniden başlatıyorum.
    Aşağıdakilerden herhangi bir paket seçilebilir.



    * Yapmanız gereken tek şey bu konu altına 2 kişiyi etiketlemek.
    * Herkes sadece bir adet mesaj atabilir.
    * Çekiliş yarın gece (28.06.2024'te) saat 23:59'da sona erecek olup,
    * Kazanan kişi pazartesi günü saat 12:00'da açıklanacaktır.
    Herkese bol şans...


    NOT : ARKADAŞLAR ÇEKİLİŞ KONUSUNDA BİRAZ ACEMİ OLDUĞUM İÇİN BU ŞEKİLDE ALELADE BİRŞEY OLDU. İNŞALLAH YAKINDA TECRÜBE KAZANDIKÇA DAHA İYİ ŞEYLER YAPARIZ...
    @ebrarbebe; katılım yapmadan istediği bir paketi hediye olarak alacaktır.
  • 27-06-2024, 21:31:37
    #2
    nasıl katılıyoruz
  • 27-06-2024, 21:31:40
    #3
    Çekiliş için ekledim bildirim için özür dilerim
    @lorxy; @paskevich;

    Katılıyorum seçme şansımız varsa ve olurda çıkarsa 3 numara lütfen
  • 27-06-2024, 21:32:24
    #4
    Katılıyorum
  • 27-06-2024, 21:33:39
    #5
    Hocam selamlar bu konu muhtemelen birazdan kapılatacaktır çekiliş için uygun olan kategori
    ( https://www.r10.net/r10-cekilis-odul/ ) kategorisi.
    Ve zorunlu şablon bu şekilde.

    • Ödül: Verilecek ödül net bir şekilde belirtilmeli.
    • Başlangıç Tarihi: Ödül konusunun başlangıç tarihi. (Örn: 02.02.2022)
    • Bitiş Tarihi: Ödül konusunun bitiş tarihi. (Örn: 04.02.2022) (Bugün, öğleden sonra, yarın gibi ucu açık ifadeler kullanılmamalıdır.)
    • Kazanan: Ödül kazananı burada açıklanmalı. Ayriyeten konu açmak yasaktır!

      Bu şablona göre ve belirttiğim kategoride açabilirsiniz çekiliş konusunu. İyi çalışmalar.
  • 27-06-2024, 21:36:54
    #6
    Katılıyorum mu diyicez
  • 27-06-2024, 21:38:05
    #7
    Melihacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl katılıyoruz
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum seçme şansımız varsa ve olurda çıkarsa 3 numara lütfen
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum
    efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar bu konu muhtemelen birazdan kapılatacaktır çekiliş için uygun olan kategori
    ( https://www.r10.net/r10-cekilis-odul/ ) kategorisi.
    Ve zorunlu şablon bu şekilde.
    • Ödül: Verilecek ödül net bir şekilde belirtilmeli.
    • Başlangıç Tarihi: Ödül konusunun başlangıç tarihi. (Örn: 02.02.2022)
    • Bitiş Tarihi: Ödül konusunun bitiş tarihi. (Örn: 04.02.2022) (Bugün, öğleden sonra, yarın gibi ucu açık ifadeler kullanılmamalıdır.)
    • Kazanan: Ödül kazananı burada açıklanmalı. Ayriyeten konu açmak yasaktır!

      Bu şablona göre ve belirttiğim kategoride açabilirsiniz çekiliş konusunu. İyi çalışmalar.
    matrotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum mu diyicez
    Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler.
    konu yeniden güncellendi.
    Lütfen baştan okuyup katılalım.
  • 27-06-2024, 21:43:45
    #8
    Bana çıkarsa Sleppy bebek bezi 1 numara olandan alırım hocam katılıyorum
  • 27-06-2024, 21:50:21
    #9
    Katılıyorum
    @gokhanua; @memert67;