. Çekiliş iptal arkadaşlar. Benmi yazmasını bilmiyorum. Yoksa insanlar yazdığımı mı anlamıyor bilmiyorum. Ben :" En az 2 kişi etiketleyelim" demişim. Millet : "Katılıyorum" demiş. Ben : "Herkes sadece 1 adet Mesaj atsın" demişim. Millet : sohbet etmiş
Merhaba arkadaşlar bugün gündüz bir çekiliş yapmak istedim fakat bazı olumsuzluklardan dolayı gerçekleştirilememiştir. Şimdi yeniden başlatıyorum.
Aşağıdakilerden herhangi bir paket seçilebilir.
* Yapmanız gereken tek şey bu konu altına 2 kişiyi etiketlemek.
* Herkes sadece bir adet mesaj atabilir.
* Çekiliş yarın gece (28.06.2024'te) saat 23:59'da sona erecek olup,
* Kazanan kişi pazartesi günü saat 12:00'da açıklanacaktır.
Herkese bol şans...
NOT : ARKADAŞLAR ÇEKİLİŞ KONUSUNDA BİRAZ ACEMİ OLDUĞUM İÇİN BU ŞEKİLDE ALELADE BİRŞEY OLDU. İNŞALLAH YAKINDA TECRÜBE KAZANDIKÇA DAHA İYİ ŞEYLER YAPARIZ...
@ebrarbebe; katılım yapmadan istediği bir paketi hediye olarak alacaktır.