Melihacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl katılıyoruz
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum seçme şansımız varsa ve olurda çıkarsa 3 numara lütfen
ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum
efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar bu konu muhtemelen birazdan kapılatacaktır çekiliş için uygun olan kategori
( https://www.r10.net/r10-cekilis-odul/ ) kategorisi.
Ve zorunlu şablon bu şekilde.
  • Ödül: Verilecek ödül net bir şekilde belirtilmeli.
  • Başlangıç Tarihi: Ödül konusunun başlangıç tarihi. (Örn: 02.02.2022)
  • Bitiş Tarihi: Ödül konusunun bitiş tarihi. (Örn: 04.02.2022) (Bugün, öğleden sonra, yarın gibi ucu açık ifadeler kullanılmamalıdır.)
  • Kazanan: Ödül kazananı burada açıklanmalı. Ayriyeten konu açmak yasaktır!

    Bu şablona göre ve belirttiğim kategoride açabilirsiniz çekiliş konusunu. İyi çalışmalar.
matrotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum mu diyicez
Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler.
konu yeniden güncellendi.
Lütfen baştan okuyup katılalım.