• 15-12-2023, 19:20:04
    #10
    Düşük rank veya oyunu çok az oynuyorsanız bot çok fazla gelir.

    Soloda da bazen TPP de atabiliyor
  • 15-12-2023, 19:59:03
    #11
    4 yıldır oynadım çok güzeldi ta ki son 2 yıl da oyun çok kötüleşmeye başladı güncellemeler çocukça Barbie giydirmece mi oynuyoruz yoksa savaş oyunu mu belli değil ondan sonra hesabımı sattım iyikide sattım
  • 19-12-2023, 12:47:00
    #12
    call of duty mobile ve warzone mobile oyunları etkılerıd özellıkle call of duty mobile oyunu hem efek hem ıynanıs hemde çoklu harıtaları ıle on sıralardA
  • 19-12-2023, 15:16:59
    #13
    Call of duty çok az çekti. Oyuncular artık doydu bence. Ayrıca düşük rankta bot çok. Güzel bir oyun için en az as2 kademede olmalısın. Livik ve erangel dışı yine bot gelir. Lobiden girersen 3-4 kişi ile botlar daha da az oluyor.