Call of duty çok az çekti. Oyuncular artık doydu bence. Ayrıca düşük rankta bot çok. Güzel bir oyun için en az as2 kademede olmalısın. Livik ve erangel dışı yine bot gelir. Lobiden girersen 3-4 kişi ile botlar daha da az oluyor.