• 23-05-2020, 16:04:25
    #1
    İptal.
  • 23-05-2020, 16:05:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kasabılırım
  • 23-05-2020, 16:08:01
    #3
    Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasabılırım
    hocamne şekilde kasıcaksınız kaç günde ve ne kdara ksıcaksınız pm atarmısınız
  • 23-05-2020, 16:11:01
    #4
    Kasınca ne oluyor ?
  • 23-05-2020, 16:12:08
    #5
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasınca ne oluyor ?
    Birşey olmuyor hocam
  • 23-05-2020, 16:19:08
    #6
    KingZeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey olmuyor hocam
    Dost kasınca level atlayınca daha iyi rakiplermi geliyor karşına puanına göre ? O anlamda sordum.
    Benimde hevesim var ama telefondan çok zor oynamak insanlar nasıl oynuyor aklım almıyor.
    Emülatör ile oynayım diyorum farkı varmı ? mobil ile emülatörün puan level ve kazanılan başarılarda ?
  • 23-05-2020, 16:21:33
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dost kasınca level atlayınca daha iyi rakiplermi geliyor karşına puanına göre ? O anlamda sordum.
    Benimde hevesim var ama telefondan çok zor oynamak insanlar nasıl oynuyor aklım almıyor.
    Emülatör ile oynayım diyorum farkı varmı ? mobil ile emülatörün puan level ve kazanılan başarılarda ?
    Hocam fatih olunca çerçevere aksesuar falan veriyor birşey olmuyor pek