• 28-09-2007, 18:02:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adım kadar eminim. TÜY..
    Türkçemden sonuna kadar eminim.. HAMDOLSUN

    sağolun valla konuya bak nereye gitti bir logo'dan çıktı türk dil kurumuna kadar
  • 09-10-2007, 01:04:17
    #11
    Sanki logosu bana MAC işletim sistemi versiyonu andırıyormuş gibi geldi bana ilginç...
  • 09-10-2007, 01:26:02
    #12
    Tüy daha modern duruyor.
  • 09-10-2007, 02:43:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Olmamış yahu, bunca zamandır Photoshop kullanıyorum, bu logoya alışamam herhalde. Eski "tüy" logomuz daha güzeldi be...
  • 09-10-2007, 12:57:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nede logo değiştirdiki şimdi bunlar.
  • 09-10-2007, 15:42:36
    #15
    bencede o renkli tüy çok güzeldi.
  • 09-10-2007, 20:12:35
    #16
    Berbat bir logo , bunu veya çok benzerini çoğu kişi yapabilir zaten.

    Bence böyle bir programın akıl almayacak bir logosu olması lazım 3 boyutlu tüy gibi

    Saygılar.
  • 09-10-2007, 23:06:07
    #17
    tüy daha iyi di gerçekten bunlar çok sıradan
  • 09-10-2007, 23:09:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Renkli tüy en güzel