Yeni Photoshop Logosu Yakında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Photoshop Logosu Yakında
18
●
2.939
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
Yeni Photoshop Logosu Yakında
1
2
3
28-09-2007, 18:02:25
#10
iDealhosting-2
Üyeliği durduruldu
HKNOCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adım kadar eminim. TÜY..
Türkçemden sonuna kadar eminim.. HAMDOLSUN
sağolun valla konuya bak nereye gitti bir logo'dan çıktı türk dil kurumuna kadar
09-10-2007, 01:04:17
#11
ghostrider42
Sanki logosu bana MAC işletim sistemi versiyonu andırıyormuş gibi geldi bana ilginç...
09-10-2007, 01:26:02
#12
Publica
Tüy daha modern duruyor.
09-10-2007, 02:43:48
#13
webthese
Üyeliği durduruldu
Olmamış yahu, bunca zamandır Photoshop kullanıyorum, bu logoya alışamam herhalde. Eski "tüy" logomuz daha güzeldi be...
09-10-2007, 12:57:18
#14
GM_HaYHaY
Üyeliği durduruldu
Nede logo değiştirdiki şimdi bunlar.
09-10-2007, 15:42:36
#15
ßaron
bencede o renkli tüy çok güzeldi.
09-10-2007, 20:12:35
#16
ercan
Berbat bir logo , bunu veya çok benzerini çoğu kişi yapabilir zaten.
Bence böyle bir programın akıl almayacak bir logosu olması lazım 3 boyutlu tüy gibi
Saygılar.
09-10-2007, 23:06:07
#17
teenesil
tüy daha iyi di gerçekten bunlar çok sıradan
09-10-2007, 23:09:02
#18
TuRKuaZz
Üyeliği durduruldu
Renkli tüy en güzel
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler