Konu
Yeni Photoshop Logosu Yakında
09-10-2007, 02:43:48
#13
webthese
Üyeliği durduruldu
Olmamış yahu, bunca zamandır Photoshop kullanıyorum, bu logoya alışamam herhalde. Eski "tüy" logomuz daha güzeldi be...