• 27-10-2010, 17:23:43
    #10
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkcası arkadaş Türk lere satmak istemiyor
    bundan da büyük bir ders çıkarmamız lazım
    adam isteseydi parayı geri bile yollamazdı
    paranı yollamış ve satmak istemediğini dile getirmiş
    gerisi de artık oturup Türk lerin yaptıklarını düşünmesine kalıyor.
    tamamen yanlış düşünüyorsun bu olay yazılımı satmayan adamın ailesi var olan annesi ve kayıp babalarıyla alakalı olabilir.
  • 27-10-2010, 17:32:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subject: Forum is not a poster, remember your history

    Ottoman Boys. . .
    ne ki bu ?
  • 27-10-2010, 19:56:00
    #12
    daha önce alanlar kullanmayı becerememiş ve adama küfür etmiştir büyük ihtimal, adamda bunun üzerine böyle birşey yaptı ilk aklıma gelen bu
  • 27-10-2010, 20:46:13
    #13
    yuri1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce alanlar kullanmayı becerememiş ve adama küfür etmiştir büyük ihtimal, adamda bunun üzerine böyle birşey yaptı ilk aklıma gelen bu
    Yok yok bizimkiler direk programı başkalarına satmaya çalışmıştır

    Abi nası bi milletiz biz ya...Amerika da bir market ilk defa ürün iadesi kabul ettiğinde bizim türkler şampuanları alıp içini boşalttıktansonra su doldurup iade ediomuş...Böle böle koli koli şampuan biriktirmisler

    Fransadaki Euro ile çalışan kola makinalarında bizim 1 YTL'lik demir paranın da çalıştını gören türkler.. 1 YTL atıp kolayı alıp bide fransız frangı olarak para üstü almaya başlamışlar...

    Böle şeylerin örneği okadar çokki.. Tüm dünyada yavaş yavaş dışlanıoruz...
  • 27-10-2010, 20:47:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Türk kullanıcıları bu uygulamayı kullanmaya yetenekli değil diyor.
  • 27-10-2010, 20:51:35
    #15
    pek çok black hat programı türkiyede sorun cıkarıyor öncelik türkçe karakterli klavyeler sonrası ip ve proxy sorunları. iyi niyet göstermiş paranızı iade etmiş
  • 27-10-2010, 20:53:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam ya Türk leri Türk oldugundan sevmiyor yada
    Türkler cracklıyor diye olabilir
  • 27-10-2010, 20:54:00
    #17
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pek çok black hat programı türkiyede sorun cıkarıyor öncelik türkçe karakterli klavyeler sonrası ip ve proxy sorunları. iyi niyet göstermiş paranızı iade etmiş
    Yok yok, ille de "Biz Türkler şöyle böyle yaparız" diyedir.
  • 27-10-2010, 20:55:32
    #18
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok, ille de "Biz Türkler şöyle böyle yaparız" diyedir.
    saçmalamayın Allah aşkına. konuya yaptıgım yorum daha önceki tecrübelerime dayanılarak yapılmıştır. varsayım değildir.