• 05-08-2007, 12:29:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    böyle kullandığınız bi program varmı? ben ps de action yaptım istediğimi yapıyorum ama 1024*768 e göre sol üste koydugum logo resimin boyutları değişince mesela 1280* 1024 olunca yine sol üste gitmiyor. ps de bunu yapmanın bi yolu varmı actionda? yoksa resimlere toplu logo koyup toplu isim yazdırabileceğim program varmı?
  • 05-08-2007, 13:00:54
    #2
    Basit bir program, resimlerinizin boyutlarını, logo ve text eklemelerinizi toplu şekilde yapabilirsiniz. Profesyonel çalışmalar için mi düşünüyorsunuz bilemem ama denemekte fayda var. Program ücretsizdir.

    FastStone Photo Resizer - Powerful Image Converter/Resizer
  • 05-08-2007, 15:45:21
    #3
    sağol shizo işe yaradı iyi programmış +rep
  • 06-08-2007, 09:40:18
    #4
    çok güzel bi program beni büyük bi dertten kurtardı her wm a lazım
  • 06-08-2007, 10:02:21
    #5
    Resimlere yazı yazabiliyormuyuz bu programla ?
  • 06-08-2007, 10:04:57
    #6
    evet yazabiliyoruz
  • 06-08-2007, 10:13:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oha çok süper programmış hemde free +rep
  • 06-08-2007, 10:29:40
    #8
    toplu yazı yazma ona gölge verme logo koyma renkleri değiştrme vs. aynı anda isimleri de değiştirme falan var çok iyi program şeyi de düşük herkes denesin
  • 06-08-2007, 10:54:31
    #9
    Genelde textlerde kaymalar yapar resim ölçülerine göre çoğu program, ama bunda öyle değil yukarı sol köşeye koymak istiyorsanız bütün resimlerde sol üst köşeye koyar boyutuna bakmaksızın. İşinize yaradığına sevindim güle güle kullanın