Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
böyle kullandığınız bi program varmı? ben ps de action yaptım istediğimi yapıyorum ama 1024*768 e göre sol üste koydugum logo resimin boyutları değişince mesela 1280* 1024 olunca yine sol üste gitmiyor. ps de bunu yapmanın bi yolu varmı actionda? yoksa resimlere toplu logo koyup toplu isim yazdırabileceğim program varmı?