• 01-08-2009, 00:34:46
    #1
    Merhabalar

    Arkadaşlar SDN SEMALARINDA iken güzel bir haber okudum dedim r10daki arkadaşlarımın neden haberi olmasın buyurun detaylar.

    Alıntı
    Nero Yola Geldi: Artık Ücretsiz!



    Bugüne kadar tek fazlalığı üzerindeki etiket olan optik medya yazma programı Nero'nun artık ücretsiz bir sürümü de mevcut. Hemen indirin.

    Temel CD ve DVD yazdırma işlemleriniz için Nero kullanmak istiyorsanız, artık ücretsiz bir sürüm de mevcut. Ancak paralı olan tüm yazılımlarda olduğu gibi, ücretsiz sürümde sadece en temel yazma işlemleri ve üstüne bir de Ask.com araç çubuğu yer alıyor.




    Eğer ImgBurn gibi daha başarılı ücretsiz sürümler yerine özellikleri düşürülmüş Nero'yu tercih edecekseniz, kurulum ekranında yukarıdaki adıma geldiğinizde, "Install Nero without the Ask Toolbar" seçeneğini işaretlemeyi unutmayın.

    :: Nero 9'u bu sayfaya e-posta adresinizi girdikten sonra indirebilirsiniz.
    Hepimize Hayırlı Olsun
  • 01-08-2009, 00:38:28
    #2
    Neronun full sürümünü yani ücretli sürümünü hackerler tarafından zaten ücretsiz kullanıyoruz )
    Ben zaten cd yazmak dışında başka bir şey için kullanmıyorum.Diğer özellikleri olmasa da olur.Teşekkürler Nero
  • 01-08-2009, 00:39:31
    #3
    bu iyi haber tesekkürler.
  • 01-08-2009, 00:43:48
    #4
    alpsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neronun full sürümünü yani ücretli sürümünü hackerler tarafından zaten ücretsiz kullanıyoruz )
    Ben zaten cd yazmak dışında başka bir şey için kullanmıyorum.Diğer özellikleri olmasa da olur.Teşekkürler Nero
    ben yüzyıllar önce aldığım cd writer da gelen nero yu kullanıyorum, zaten amaç sadece CD yazmak
  • 01-08-2009, 00:53:39
    #5
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yüzyıllar önce aldığım cd writer da gelen nero yu kullanıyorum, zaten amaç sadece CD yazmak
    nero 6 en güzeli (:
  • 01-08-2009, 13:56:35
    #6
    nero 6 üzerine tanımam ben cd yazma programı :P
  • 01-08-2009, 15:12:54
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ashampoo burning studio en iyisi
  • 01-08-2009, 15:16:48
    #8
    yeni sürümleri bende olmasına rağmen ben de nero 6 kullananlardanım. sadece cd yazmak için kullanıyorum zaten nero'yu.
  • 01-08-2009, 15:44:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende nero 6 cd yazmak için en ideal sürümü diye düşünüyorum nero 9 ücretsiz yapmaları iyi olmuş temel özelliklerde olsa