alpsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neronun full sürümünü yani ücretli sürümünü hackerler tarafından zaten ücretsiz kullanıyoruz )
Ben zaten cd yazmak dışında başka bir şey için kullanmıyorum.Diğer özellikleri olmasa da olur.Teşekkürler Nero
ben yüzyıllar önce aldığım cd writer da gelen nero yu kullanıyorum, zaten amaç sadece CD yazmak