Neronun full sürümünü yani ücretli sürümünü hackerler tarafından zaten ücretsiz kullanıyoruz )
Ben zaten cd yazmak dışında başka bir şey için kullanmıyorum.Diğer özellikleri olmasa da olur.Teşekkürler Nero