• 03-12-2021, 13:29:10
    #1
    Gold üye
    Merhabalar . 32 bit ile oluşturulmuş access veritabanını 64 bit bilgisayarda çalıştırmak istediğimde 32 bit access versiyonu ile açmayı deneyin hatası alıyorum . Bunu bilgisayarı 32 bit e düşürmeden nasıl çözebilirim
  • 03-12-2021, 13:42:25
    #2
    Meftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar . 32 bit ile oluşturulmuş access veritabanını 64 bit bilgisayarda çalıştırmak istediğimde 32 bit access versiyonu ile açmayı deneyin hatası alıyorum . Bunu bilgisayarı 32 bit e düşürmeden nasıl çözebilirim
    32 bitlik sanal makine açın hocam Virtualbox'ta
  • 03-12-2021, 13:45:17
    #3
    Gold üye
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 bitlik sanal makine açın hocam Virtualbox'ta
    bu da bir seçenek tabi de daha kolay yolu olur sanmıştım hocam
  • 03-12-2021, 13:55:08
    #4
    32bitlik office kurun bu durumda açması gerekir.