Meftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar . 32 bit ile oluşturulmuş access veritabanını 64 bit bilgisayarda çalıştırmak istediğimde 32 bit access versiyonu ile açmayı deneyin hatası alıyorum . Bunu bilgisayarı 32 bit e düşürmeden nasıl çözebilirim
32 bitlik sanal makine açın hocam Virtualbox'ta