• 26-02-2014, 19:14:03
    #1


    Arkadaşlar CD ile herşey kurulmasına karşın PC yazıcıyıda görüyor ama yazdıramıyorum.Bu problem neden kaynaklanıyor acaba?
  • 26-02-2014, 19:35:15
    #2
    Driver kurulmamış. Sitesinden tekrar indirip kurmayı deneyin.
  • 26-02-2014, 19:37:30
    #3
    başlat aygıt ve yazıcılardan yazıcı adına sag tıkla hocam varsayılan yazıcı olarak mı ekli ona bakar mısın
  • 26-02-2014, 20:24:09
    #4
    MercanTelekom Bekleniyor hata hala devam ediyor
  • 26-02-2014, 23:13:29
    #5
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlat aygıt ve yazıcılardan yazıcı adına sag tıkla hocam varsayılan yazıcı olarak mı ekli ona bakar mısın
    yazıcılarda görünmüyor aygıt sıkıntı orada.

    orjinal cd ile kurdum olmadı. kendi sitesinde bulunan driver'ı indirdim oradan kurdum maalesef yine olmadı.

    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MercanTelekom Bekleniyor hata hala devam ediyor

    kusura bakma iş yerine daha yeni gelebildim kardeş.

    Yazıcı ekle denildiği zaman system tray da hemen uyarı beliriyor donanım bulundu diye. Hatta yazıcı ekle dediğimiz zaman karşımıza yazıcı ve fax ismi geliyor fakat son adımda yükleme sırasında hata oluştu tarzında bir mesaj geliyor.
  • 26-02-2014, 23:24:44
    #6
    teamwiever bilgilerinizi PM'den yollarsanız çözüm saglayabilirim .

    saygılar
  • 26-02-2014, 23:26:26
    #7
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teamwiever bilgilerinizi PM'den yollarsanız çözüm saglayabilirim .

    saygılar
    bilgisayar arkadaşın iş yerindeydi. şuan yanındamıdır bilmiyorum kendisi iletecektir ama değilse uygulanabilecek adımları iletirseniz yarın uygulayalım.
  • 26-02-2014, 23:32:58
    #8
    Sıralama aşagıdaki gibi.








  • 26-02-2014, 23:34:06
    #9
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayar arkadaşın iş yerindeydi. şuan yanındamıdır bilmiyorum kendisi iletecektir ama değilse uygulanabilecek adımları iletirseniz yarın uygulayalım.
    Merhaba Öncelikle Kurdugunuz Canon Software v.s kaldırın.
    2.Usb'den çıkartın.
    3.Aygıt Yöneticisinden Aygıtı kaldır diyin.
    4.Ardından http://www.canon.ca/inetCA/serviceDe...3&type=D&opt=1 linkinden Windows XP'seçip :
    MP450 MP Driver Ver. 1.01 (Windows XP/2000)
    mp450xp101enz.exe İndirin Ardından Tıklayıp Kurulama geçecektir.
    İleri ileri diyip Sizden Usb 'yi takmanızı isteyecektir.Yazıcıyı açın. Usb'yi takın ! Yanlız Kablo Siyah kablo ise takmayın ! O kablo 1.1 'dir. Usb 2.0 Kablo takın ve 3mt ,5mt Gibi kablo uzun olmasın.
    Ardından Kurulumu bitirip Son Diyin.Sonda Sınama sayfası yazdır gibi çıkarsa yazdırın.
    Hala Yazdıramıyorsanız Bi yerde sıkıntı vardır.

    Saygılarımla