başlat aygıt ve yazıcılardan yazıcı adına sag tıkla hocam varsayılan yazıcı olarak mı ekli ona bakar mısın
yazıcılarda görünmüyor aygıt sıkıntı orada.
orjinal cd ile kurdum olmadı. kendi sitesinde bulunan driver'ı indirdim oradan kurdum maalesef yine olmadı.
kusura bakma iş yerine daha yeni gelebildim kardeş.
Yazıcı ekle denildiği zaman system tray da hemen uyarı beliriyor donanım bulundu diye. Hatta yazıcı ekle dediğimiz zaman karşımıza yazıcı ve fax ismi geliyor fakat son adımda yükleme sırasında hata oluştu tarzında bir mesaj geliyor.