Anket Hangi seçenek?
Toplam Katılımcı Sayısı: 5
Hangi seçenek?
1
%80,00 (4 Oy)
2
%40,00 (2 Oy)
3
%20,00 (1 Oy)
  • 30-01-2013, 12:12:02
    #10
    DEGE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternette bir çok ücretsiz eğitim videoları ve kaynakları var bence ücret vermektense bunları takip etmen, araştırman daha makul ve mantıklı olabilir. Nihayetinde bu konuda öğrenebileceklerin sınırlı olabilir. Ama kendin araştırıpta bulursan akılda kalıcılığı daha fazla olur. Tecrübe sahibi olursun. Bu benim şahsi fikrim başkaları katılmayabilir. Öğrenmen uzun sürse de ezberlemiş değil öğrenmiş olursun.
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.Linkte ağırlık olarak HTML5-Javascript-Css3-jQuery Mobile ile mobil uygulama geliştirme üzerine durulmuş. iOS ağırlıklı değil.

    2.Linkte ağırlık olarak Objective-C dilinin dersleri bulunuyor. Sınıflar, Hafıza Yönetimi, Metodlar, Objeler, ek olarak uygulamayı kabul ettirme,yayınlama gibi süreçler anlatılmış.

    3.Linkteki ders programı daha çok uygulama geliştirme ve pratik içeriyor gibi. Hiçbirşey bilmiyorsan bu paketi satın alman biraz ağır kaçar.

    Amacın sadece Objective-C dilini öğrenip, uygulama geliştirmekse 2.Ders Paketini satın almanı öneririm.
    Teşekkürler yorumlarınız için
  • 31-01-2013, 00:08:57
    #11
    Luklesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz programcı mısınız ve sonucumu merak ediyorsunuz, yoksa sadece konuyu benim gibi öğrenmek için mi takip ediyorsunuz?
    Öğrenmek için takip

    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.Linkte ağırlık olarak HTML5-Javascript-Css3-jQuery Mobile ile mobil uygulama geliştirme üzerine durulmuş. iOS ağırlıklı değil.

    2.Linkte ağırlık olarak Objective-C dilinin dersleri bulunuyor. Sınıflar, Hafıza Yönetimi, Metodlar, Objeler, ek olarak uygulamayı kabul ettirme,yayınlama gibi süreçler anlatılmış.

    3.Linkteki ders programı daha çok uygulama geliştirme ve pratik içeriyor gibi. Hiçbirşey bilmiyorsan bu paketi satın alman biraz ağır kaçar.

    Amacın sadece Objective-C dilini öğrenip, uygulama geliştirmekse 2.Ders Paketini satın almanı öneririm.
    O zaman;

    Önce Objective-C öğrenilse 2, sonra HTML5 vb olan 1, daha sonra pratik için 3.

    Şeklinde öğrenilse daha sağlam olabilir
  • 31-01-2013, 00:12:28
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3.yu seçmelisin bence

    AnkProgram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valalhi bence 1. seçenek daha iyi olur 2 cihazda önemli hatta andorid iosdan daha önemli diye düşünüyorum fiyatıda çok makulmüş bende alabilirim
    Android de para kazanmak oldukça zor