C# ile Access'ten Resim Çekmek Nasıl Olur?
4
●761
- 08-01-2013, 23:23:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Soru açık C# ile Access'ten nasıl resim çekebiliriz?
- 11-01-2013, 00:03:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Cevabı verdiğim dosyada....BLaCKWHITE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.yukletr.com/download.php?...948cf9e544cf06 - 26-01-2013, 06:00:20Teşekkür ederim dostum sayende proje ödevini bitirebildim. Diğer gereksiz yorum yazan arkadaşlarada teşekkür ederimrealmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle