ArkdaÅŸlar merhaba, sorunum ÅŸu:

Kendim bir xml dosyası oluşturdum bu dosyayı utf8 kodladım
<?xml version="1.0" encoding="utf8"?> 
<modules>
...
</modules>
bu ÅŸekilde xml dosyam


xml'den verileri çektiğim sayfa: ansi koldadım
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
xml'i okudğum sayfada verileri iconv ile değişkenlere atıyorum kullandığım kod şağıda

iconv("UTF-8", "ISO-8859-9//TRANSLIT",$module->name);

ve veritabanına kaydetmeden öcne ekrana basıyorum hiçbir sorun yok ama veritabanına kaydedince Türkçe karakterler yerine "ý" bu karakteri basıyor.

DiÄŸer bilgiler:
Localhostt wammp kullanıyorum

mysql_query("SET NAMES 'latin5'");
mysql_query("SET CHARACTER SET latin5");
mysql_query("SET COLLATION_CONNECTION = 'utf8_general_ci'");

bağlantıdan sonra bu kodları kullanıyorum

yardımlarınızı bekliyorum arkadaşklar uzun süredir halledemedim :S Kolay gelsin.

Edit: daha sonra farklı bir işlem için bir xml daha oluşturdum veritabanına kayıt için onuda utf8 kodladım ve önceki xml okuma sayfasıyla aynı sayfada okuyorum iki xml dosyasını ama öncekinde hata oluyor :S

SORUN ÇÖZÜLDÜ
Edit2:Sorun çözüldü arkadşlar ama nasıl olduğunu bende anlamadım yaptığım tek şey tabloların oluşturulup xml deki verilerin kaydedildiği sayfayı direk adres satırına yolunu yazarak çağırmak oldu herkese kolay gelsin.