• 06-10-2012, 20:44:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Rix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftadır uğraşıyorum yapamadım. bu yüzden yardımcı olacak bi kişi arıyorum.
    Bunu yapamayacak kadar bilgin yoksa, üzgünüm ama o dersi tekrar alman lazım bence
  • 06-10-2012, 23:46:06
    #11
    Rix
    Üyeliği durduruldu
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapamayacak kadar bilgin yoksa, üzgünüm ama o dersi tekrar alman lazım bence
    daha 2. haftası dersin. ilk defa görüyorum. !
  • 07-10-2012, 00:36:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Rix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha 2. haftası dersin. ilk defa görüyorum. !
    Mutlaka bununla ilgili bir şey göstermiş olmalılar Hiç göstermeden sorduğunu varsaysak bile, video eğitimler vs. öğrenmek için var
  • 07-10-2012, 10:11:59
    #13
    Rix
    Üyeliği durduruldu
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka bununla ilgili bir şey göstermiş olmalılar Hiç göstermeden sorduğunu varsaysak bile, video eğitimler vs. öğrenmek için var
    Kardeşim allah aşkına bi git ya. Her şeye muhalefet olma bi . Bilmiyoruz foruma sorduk işte. Sormakta mı yasak ?
  • 07-10-2012, 16:12:36
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Rix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Arkadaşlar yukarıdaki resimdeki programın kodu lazım. Yardımcı olabilecek arkadaşlar lütfen yardımcı olsunlar.

    Vizenin Yüzdesini Seçtiğimiz zaman diğer yüzde seçeneklerininde ona göre ayarlanması gerekiyor. Mesela Vize notunun yüzdesini %50 Seçtiğim zaman Final Yüzdesi otomatik olarak %50 olacak ve ya final yüzdesindeki %50 seçeneği dışındaki seçenekler pasif olacak. Yardımlarınızı Bekliyorum..



    Rix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim allah aşkına bi git ya. Her şeye muhalefet olma bi . Bilmiyoruz foruma sorduk işte. Sormakta mı yasak ?
    Hazır kod almak ne zamandan beri sormak oluyor acaba ?
  • 07-10-2012, 17:37:36
    #15
    Rix
    Üyeliği durduruldu
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır kod almak ne zamandan beri sormak oluyor acaba ?
    ben yardımcı olmalarını söyledim sadece. ister hazır kod isterim ister istemem. bu seni alakadar etmez.
  • 07-10-2012, 18:29:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Rix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yardımcı olmalarını söyledim sadece. ister hazır kod isterim ister istemem. bu seni alakadar etmez.
    sadece bir alıntı yapıcam arkadaştan

    kazersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırmadan okumadan bedavadan hiç bir yere varamazsın.
    Özür dilerim ama haklıyım.
  • 07-10-2012, 19:08:43
    #17
    Rix
    Üyeliği durduruldu
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece bir alıntı yapıcam arkadaştan
    kardeşim konuyu baltalama lütfen. istediğimi yaparım bu seni ilgilendirmez. kurallara aykırı birşey yaptıysam öyle konuş.
  • 08-10-2012, 09:42:16
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kodun ne kadarını yaptın onu http://pastebin.com/'a kopyala, yapamadığın kısımlarıda yaz bizde yardım edelim.